niedziela, 8 stycznia 2012

...

Mieszkasz ( lub planujesz zamieszkać) w Poznaniu lub okolicach?

Szukasz ekipy która doprowadzi Twoje mieszkanie do o którym marzysz?
Masz dość starych płytek w łazience?
Drażni kolor ścian? Niezabudowane rury? Popękany sufit?
A może myślisz o kompleksowym odnowieniu mieszkania, domu lub biura?
Nowy lokal wymaga wykończenia?
A może po prostu masz dość kapiącego kranu?


Jesteś w dobrym miejscu:)

Wystarczy zadzwonić : 794-709-995 

lub napisać

Co oferujemy?

  1. Całkowicie darmowa wycena w odpowiadającym Tobie terminie
  2. Pomoc w zakupach materiałów ( także transport i wniesienie)
  3. Terminowe, solidne wykonanie za rozsądną cenę
  4. Czystość na tyle na ile tylko jest to możliwe podczas remontowania czy też wykańczania pomieszczeń
Podstawowy zakres wykonywanych prac:
  • Montaż płyt G-K ( nida) - ściany, sufity, zabudowa rur
  • Malowanie, tapetowanie, gipsowanie, szpachlowanie
  • Murowanie i tynkowanie
  • Montaż drzwi i okien
  • Układanie płytek
  • Montaż sanitariatu
  • Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej
  • Prace elektryczne
  • Wykładziny oraz panele
  • Inne prace montażowo-wykończeniowe

9 komentarzy:

  1. Na pewno takie usługi się przydadzą. Jeżeli robicie łazienkę to zajrzyjcie sobie na https://krzemien.com.pl/news/umywalka-nablatowa-czy-wpuszczana

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie kończę budowę domu pod Poznaniem. Nie było lekko, ale to pewnie w przypadku każdej budowy jest podobnie. Musiałem się posiłkować drabinami budowlanymi i szalunkami. Całe szczęście znalazłem na stronie https://www.arad.pl/drabiny-specjalne,g17.html ofertę wynajmu takich sprzętów, więc koszta tych narzędzi nie były bardzo wysokie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jeśli chodzi o kupno mieszkania, przede wszystkim trzeba zadbać o jego odpowiednie ubezpieczenie. Polecam wam zajrzeć na tę stronę http://kompleksowaochrona.pl/ . Znajdziecie tu sporo wartych uwagi produktów z tego zakresu i na pewno wybierzecie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonując remont stawiajmy jednak na wyposażenie najlepszej jakości, to samo tyczy się wszelkich farb, zapraw. Pozwoli nam to w przyszłości na następnym remoncie zaoszczędzić. Ja kupując rzeczy do łazienki korzystałam ze strony www.sanjo.pl i spełniła ona wszelkie moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie myślałam o tym aby tam zamieszkać i praktycznie od zawsze chciałam mieszkać w Gdańsku. Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się kupić mieszkanie z https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html gdyż w sumie spełniłam swoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najważniejszą sprawą jest przede wszystkim to aby zawsze wiedzieć komu jakie prace najlepiej zlecić. Świetnie na pewno współpracuje się z ekipą https://www.wawerbud.pl/elewacje/ i oni dla mnie wykonali piękną elewację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie takie kwestie są bardzo ważne i ja jestem zdania, że również fajnie jest wiedzieć komu zlecić przeprowadzenie cyklinowania podłóg. Ja korzystam zawsze z usług https://cyklinowaniewarszawa.pl/ i to jest bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przywrócenie blasku naszym wnętrzom często wymaga wsparcia profesjonalnego wykonawcy. Firma WawerBud to sprawdzony partner w zakresie usług remontowych. Na ich stronie https://www.wawerbud.pl/ znajdziesz szeroką gamę usług, od malowania po kompleksowe remonty. Postaw na wysoką jakość i zaufaj ekspertom, aby odnowić swoje przestrzenie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy postanowiłem przeprowadzić remont mojego mieszkania we Wrocławiu, kluczowe było dla mnie znalezienie firmy remontowej, która łączy doświadczenie z innowacyjnymi rozwiązaniami. Po przeszukaniu różnych opcji i porównaniu ofert, wybrałem https://remonty.wroclaw.pl/. Byłem zaskoczony ich profesjonalnym podejściem, kreatywnością w rozwiązywaniu problemów oraz dbałością o szczegóły. Remont został wykonany sprawnie, efektywnie i zgodnie z umówionym terminem, co sprawiło, że cała współpraca była dla mnie bardzo satysfakcjonująca.

    OdpowiedzUsuń